Amikor a Nissan megkérdezte a nagy sikerű első X-Trail tulajdonosait, mit változtassanak, mit fejlesszenek az autón a modellváltással, a válasz többnyire az volt, hogy inkább semmit, csak ne rontsák el.
A 800 ezer eladott példány után, 2007-ben bemutatott második generáció elődje formavilágát vitte tovább, de új dízelmotorokat kapott. Közülük a 150 lóerős, a kisebbik teljesítményű hajtja a Vezess Értékbecslőben átvizsgált autót.
Lassan 17 évvel gyártása után a használt Nissan X-Trail megmutatta, hogy nem szorul a Honda CR-V vagy a Toyota RAV4 mögé. A 2008-as gyártású, 2009-ben forgalomba helyezett autó kicsivel a 200 ezer kilométeres határ előtt állt emelőre a Vezess Értékbecslőben. Alább gyors áttekintést találtok a T31-es használt Nissan X-Trailről.
Röviden: Nissan X-Trail T31
Mettől-meddig: 2007-2014
Modellfrissítés: 2010
Motorok: 1995-2488 cm3, 141-173 LE
Ársáv: kb. 1,8-3,7 millió Ft Ft
Ajánlott motorok: a két dízel
Helyette: Citroën C-Crosser, Chevy Captiva, FIAT Freemont, Ford Kuga, Mitsubishi Outlander, Opel Antara, Peugeot 4007, Toyota RAV4
Közúti átlagfogyasztás
2,0 szívó 4 hengeres benzines (MR20DE, 141 LE) – 10,40
2,5 szívó 4 hengeres benzines (QR25DE, 169 LE) – 11,18
2,0 turbódízel (M9R, 150 LE) – 7,86
2,0 turbódízel (M9R, 173 LE) – 7,70
Liter/100 km-ben, forrás: Spritmonitor.de
Hibalehetőségek Nissan X-Trail T31
Utastérhőmérséklet-érzékelő
Kardánkereszttörés
Csomagtérajtó mikrokapcsolója
Csapágybaj a CVT fokozatmentes aut. váltóban (korai benzinesek)
Tetszett a videó? Köszönjük, nagyon örülünk neki! Volt már nálunk olcsó A8 és III-as Focus, viharvert Corsa és E46-os BMW M3, meg még nagyon sok más autó Alfától Volvóig. A Vezess Értékbecslő többi használtautó-átvizsgálós videóját itt nézheted meg.