Berényi László - Pap Tamás
Sztárt Alkot Kft - Opel Adam R2
INT. M6LOG Baranya Kupa - 2017.08.04-06.

 

Normal 0 21 false false false HU X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normál táblázat"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-bidi-font-family:"Times New Roman";}

Beszélgetés Farkas Kálmán csapatvezetővel a verseny után.


Sajnos technikai gond miatt rövidre sikeredett az 1,5-ös szorzójú Baranya Kupa a Berényi - Pap Rally párosnak. Pedig pénteken mentek abszolút időt is a Vasas - Hosszúhetény gyorson.

 

Miként is sikerült ilyen jól a pénteki utolsó gyors és tetszett-e e fiúknak a prológ?

- Igen, mint ahogy jeleztem a beharangozó interjúban, nem fogunk őrültek lenni, de megyünk becsületesen. Úgy látszik ennyire volt elég. Bár lehetséges, hogy a következő napra tartalékoltak a többiek. Nekünk nagyon príma volt a harmadik hely a következő napra, hisz majd egy időt futottunk. 

Fel is voltunk vértezve rendesen. A hangulat mondhatom príma volt a nap végén. Lehet, hogy másnap elgurul a gyógyszerünk?  És még élvezni is fogják a fiuk? A pályák nagyon tetszettek. 

A prológ rendben volt, imádjuk a sok nézőt, és meg is látszott a gyenge időnkön, hogy nekik csapattunk egyet, hisz nem számít bele az összes időbe. Beraktuk az autót a parc fermébe, vártuk a reggelt. 

 

Mi is történt, hogy el sem tudtak rajtolni szombat reggel a fiúk?

- Máig is érthetetlen dolog történt. A parc fermébe nem indult be az autó. Ilyen még egy alkalommal sem volt. Akku rendben, áram van, de nem mozdul az önindító. A szabályok szerint tolni nem lehet emberi segítséggel. Jánosa Ákos épp ezért hátulról komolyan megtaszította, de akkor sem indult be. 

Következett az első szerviz, ahol nekiálltunk a hibakereséshez. Meg is találtuk. A főkapcsoló test relé beadta a kulcsot. Nem értjük! Leáramtalanítva, nyugalmi állapotba, semmiféle rákapcsolt feszültség nélkül leég egy főkapcsoló, egy kihűlt autóban. Ha nap közben a melegben történik megértem. De így ez fantasztikus.  

Sajnos ezt az alkatrészt nem lehet pótolni csak úgy, és áthidalni sem. Nem akartuk, hogy más hibát is okozzon. A 21.percben leadtuk a menetlevelet. 

A továbbiakban le tudjuk majd loggolni, mi is történt, de ehhez kell az új főkapcsoló relé! Hétfőn meg is rendeltük hozzá, ha megjön a Opel Motorsporttól többet tudok mondani!  

Legközelebb melyik versenyen láthatjuk a csapatot?
- Az év utolsó versenye a Budapest Rally. Ki nem hagynánk, hisz hatalmas, háromszor annyi reklámot jelent, mint a többi rally futam. No és rég nem látott, izgalmas pályákat. Bizonyára az indulók létszáma is igen megszaporodik. Ez a jó, hisz itt már fesztelenül tudunk autózni. Számunkra az esély elúszott a másfélszeres szorzó miatt, most Komlón. Új, ismeretlen, gyengébb autóval azt hiszem az abszolút második hely is remek eredménynek számít, hisz mindig karc nélkül hozták be az Adamot a fiúk. No és nem estünk ki sem sosem, csak most, és itt is technikai hiba miatt! 

Ha sikerül, meg kell mutassuk Németországba a gyárba az autót, mert némi véleményt szeretnénk kicsikarni tőlük. Totális átvizsgálást szeretnénk. Így egy év távlatában már időszerű lesz!  Ha nem, akkor csak a szezon végén! 

 

Köszönöm minden reklámozó partnerünknek ezt a versenyt is, hisz nem jöhetett volna nélkülük létre ez az rally sem: SPURI Az autó energiaitala, Jégszilánk Kft, VIP-REX habarcs, betontechnológia, Altrapack Kft. Astrapack Kft. Olajág Petrol Kft. Keveweld Kft. Boncz Bt., Hajnal Gépműhely Kecskemét, Kis-Új-Lap Kft. Racionál Tuning Kft.

 

- Hajósi Miklós -

 alt

 

 

 

 

Sajtóanyag

Bejelentkezés

Online

Oldalainkat 24 vendég böngészi