alt

  Sikeres lépés a bajnoki cím felé!

  Beszélgetés Kondella Péterrel a Miskolc Rali után

 

 Sikeres lépés a bajnoki cím felé!

 

Beszélgetés Kondella Péterrel a Miskolc Rali után

 

Kategória első helyén zártátok a Rali Túra bajnokság Miskolc környékén megrendezett futamát. Az ismert pályaszakaszok tudatában hányadik helyre számítottál?

Mindig úgy készülünk egy versenyre, hogy megnyerjük, másképp nem érdemes rajthoz állni. Ebben az évben két pici hiba elég volt, hogy az első helyről visszaessünk a második helyre, ezért most nagyobb gondossággal dolgoztuk fel a pályákat, de ez az eredmény nem csak rajtunk múlt.

A sok kihordás és éles padkák defekt veszélyessé tették a versenyt. Volt, aki dupla defekttel próbált lejönni a gyorsról. Ti merre jártatok a pályán, hogy szerencsére egyet sem kaptatok? Mi volt a titka a defektmentes versenyzésnek?

Az Élethez szerencse is kell, és ez igaz az autósportra is.

Sajnos a nézői „elvárások” nagyon magasak, ezért még rátettek egy lapáttal – szó szerint -, így a szombati pályabejáráson tapasztalt útminőség nem egyezett meg a vasárnapival, ennek köszönhetően csak tapogatóztunk a mexikóvölgyi gyorsaságin. Tudtuk, hogy nem szabad nagyon levágni a kanyarokat a defektveszély miatt, de ezen a gyorson csak két választás volt. Vagy a nyomban megyünk – már ahol volt -, vagy levágjuk… Nekünk az utóbbi szerencsésebb volt, mint a többieknek. A kategóriánkban csak Mi nem kaptunk defektet.

 

Mennyiben zavart az egyre murvásodó pálya?

Sajnos, vagy szerencsére csak 1-szer mentünk a murvásodó pályán, ezért nem nagyon befolyásolt, itt a tempó is kisebb volt. A lyukóbányai gyors jobban zavart, mert ott, ahol sok volt a kihordás, nagyobb volt a tempó, és a pályabejáráson nem volt jele annak, hogy ilyen lesz egy-két kanyar, ezért az első körben nagyon megtréfált.

Öt ponttal vezetitek az „N” Abszolút bajnokságot. Mire elég ez az előny?

Igen, 5 ponttal vezetjük az „N” csoportot, és 8 ponttal az N3 kategóriát. Ez az előny pont arra elég, hogy ne bízzuk, és ne hanyagoljuk el magunkat. Dobogós helyen kell célba érnünk a kategóriánkban és a csoportban is. Nagyon szeretnénk Bajnokok lenni...

 

Az utolsó RTE futam a Vác Rali lesz! Biztonságos célba érkezés vagy teljes erőbedobás lesz a terv?

Igazán mindkettő. Tavaly a Vác rally volt, ahol először mentünk a kategóriában, ott sajnos egy olajcsíkon sikerült elcsúsznunk – többekkel együtt -, így hamar befejeződött számunkra a verseny. A pályák nagyon tetszettek, remélem idén is ezek lesznek. Természetesen a biztos célba érkezés a fontos, de megyünk a saját tempónkban.

 

Támogatóink:

 

Royal Defend Kft.

Dokutech Center Kft.

EB-EZ Business Kft.

Ecoffice Technology Kft.

EGROKORR Festékipari Zrt.

Evolution Consulting Kft.

ExcelIT Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.

FPO Hungary Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Gündert Zoltán vezető tanácsadó

gyerekkel.hu

Innovitas Közhasznú Nonprofit Kft.

M.B.S. Plus Kft.

MICRO-TOP Távközlési Kivitelező és Tervező Kft.

Neon Lux Kft.

Next Generation Group

Olasz és Társai Kft.

Pannon Tobacco Kft.

Rowa Chemicals Kft.

Sikeres Projekt Kft.

Starter Electronic Kft.

V4 Transport Szállítmányozási Kft.

  A cikk Támogató partnere a 

alt altalt

-         Hajósi Miklós –

 

www.hajoka.hu

 

 

Bejelentkezés

Online

Oldalainkat 80 vendég böngészi