alt A futómű beállítások már majdnem tökéletesek.
 

 

 

Hogyan sikerült a Miskolc Rallytok?

    Teljesítettük a célkitűzést, egy problémamentes versenyt szerettünk, volna abszolválni, amit úgy érzem, hogy sikerült is. A teljesítményünk egy picit gyengében sikerült az éjszakai gyorsaságikon, mint amire számítottunk. Mindenképpen az éjszakai gyorsaságikra egy picit, több figyelmet kell majd fordítanunk. Sajnos az első éjszakai gyorsaságin szembesültünk azzal, hogy se a Hadik Andrissal, se a Turán Fricivel nem tudjuk tartani a lépést. Menyának a balesete révén, hátrányt szenvedtünk az első Bükkszentkereszti gyorson. Utána már nem láttam értelmét, hogy előre kacsingassunk, igazából a pozíciónk megtartása volt a cél, amit végül teljesítettünk is.

alt

Milyen az autó a két verseny után?

    Az autó folyamatosan javul, mert Miskolcon már tudtunk vele gyorsulni. A futóműnek a beállítása egy új fejezetet képezett az idei évre vonatkozóan. Nagyon jó irányba mozdultunk el. Úgy érzem Miskolcon már azok az a problémák sem hátráltattak, amit apró beállításokkal sikerült kifésülnünk. Miskolcon már alkalmas volt arra az autó, hogy gyorsan menjünk vele. Bízom abban, hogy a Salgó-Gemer Rally-n tényleg rajtam múlik majd a dolog és tudunk javítani a jelenlegi pozíciónkon.

Hogyan készültök a Salgó Rallyra?

    A pályabejárásnak az elején vagyunk még. Gyakorlatilag annyit tudunk, hogy az egyik gyorsaságinak durván a 2/3-a megegyezik, illetve a Zagyvaróna – Cered ami a tavalyi alapján ismerősnek tűnik. Ezeket a gyorsaságikat ismerjük, annyi történt, hogy a Zagyvaróna – Cered az újra lett aszfaltozva. Feltehetőleg az új aszfaltból adódóan szerintem nagyon sokat fog gyorsulni ez a pálya, úgy-hogy más szemszögből kell majd megnézni.

alt

Várod már a szlovák pályákat?

  Igen! Mindenképpen teljesen más jelegűek a szlovák pályák, sokkal technikásabbak, nehezen hasonlíthatóak a magyar pályákhoz. Jó minőségű úton kanyarból-kanyarba, nagyon technikás részeken kell átmenni a leggyorsabban. Ez egy picit szokatlan a magyar pályákhoz képest. Egy olyan itinert kell majd írnunk, amivel biztonságosabban tudjuk abszolválni ezeket a pályákat.

Milyen véleménnyel vagy a legendás kisterenyei körgyorsról?

    A legendás kisterenyei körgyorson én nem jártam, se versenyt nézni nem voltam, se indulni nem indultam még rajta, úgy-hogy ez nekem teljesen idegen. Egy picit félek a murvás részétől, hogy a cudar időjárás miatt mivel fogunk szembesülni. A kisterenyei körgyors az igazából nézők szempontjából jól nézhető gyorsasági, nem a legtechnikásabb és nem is tartom a legjobb gyorsaságinak. Nem túl bonyolult, durván megyünk majd egy kilométert a 21-es főúton lassítóból-lassítóba. Háromszor három kört megy rajta a mezőny, hogy a murvás rész az mennyire lesz nyomvályús, mennyire fogja tönkre tenni a pályát, arról halvány sejtésem sincs.

Sok sikert kívánunk!

Köszönöm!
 alt 

Bejelentkezés

Online

Oldalainkat 84 vendég böngészi