N csoportos Evo IX-ben láthatjuk a közönségkedvenc pilótát.

 

 

Idén új autóban láthat titeket a közönség, mondanál erről egy pár szót?

Megszűnt a WRC és így sok választási lehetőségünk nincsen, mindenképpen kategóriát kell váltani, így maradt az N csoport, az lett a csúcskategória. Szívem szerint Super 2000-es autóval szerettem volna menni, de a pénztárcánk nem engedi meg, így kénytelenek vagyunk N4-es Mitsubishivel menni. Jelenleg senki nem tudja megmondani, hogy melyik a jobb, az Eger Rallyn minden kiderül. Ha a VB-t nézzük, a Super 2000-esek sokkal gyorsabbak, mint az N-es autók, de nem tudom, hogy a magyar pályák jellege mekkora különbséget fog tenni.   

Mit lehet tudni az autóról?

Bérelt autó, még nincs kész, tesztelni se teszteltem vele, úgyhogy nagyon bízom benne, hogy az Eger Rally előtt lesz valamennyi kilométerre alkalmam, hogy tudjak menni vele.

Teszt vagy tesztverseny formájában? 

Verseny biztos, hogy nem, mert addigra semmiféleképpen nem lesz kész, hogy versenyt tudjak menni vele.

Ha jól tudom, autóvásárlás is felmerült, anyagi okok miatt döntöttek a bérlés mellet?

Természetesen, anyagi okok miatt döntöttünk így, nem tudjuk, milyen különbségek lesznek, a Super 2000-ről nem tettünk le, majd kiderül. Költségekben sokkal olcsóbb N4-es Mitsubishivel menni, mint egy Super 2000-essel!

Minden versenyen indultok?

Természetesen, szeretnénk minden versenyen indulni!

Külföldi verseny szóba jöhet idén?   

Külföldi versenyek egyelőre nincsenek tervben, a szlovák bajnokságba benevezünk az egri versenyen, később pedig meglátjuk, hogy állunk a bajnokságban.

A Kassa Rally a tervek szerint a második nap magyar pályákon kerül megrendezésre, ott esetleg indultok?

Szeretnénk azon elindulni, mivel beneveztünk a szlovák bajnokságba és az közel van. 

Támogatók?

MEGA Transport Kft, Liquid Energy, ProfiBagger, FUX, Bitumaster Kft, Mirsa, ASA Építőipari Kft, Toyota TMAX, A 123 Kft,

Talián János

Bejelentkezés

Online

Oldalainkat 72 vendég böngészi